joi, 20 ianuarie 2011

Despre Simona Gherghe !

          I-am cerut permisiunea Simonei sa va scriu despre ea pe acest blog, drept urmare am si primit acordul ei pentru asta. Din luna august, de cand Simona a venit in echipa Acces direct, zilnic sunt intrebata acelasi lucru:"Cum este Simona? E ok? E fitzoasa?", intrebari tipice ale caror raspunsuri sunt menite sa satisfaca/sau nu curiozitatea romanului.
Imi amintesc ca, in prima zi de munca, 23 august, eram asa de suparata  ( stiti voi cu tata...) incat, atunci cand am intrat in redactie, nici nu am observat-o pe Simona. Mi-am salutat colegii si m-am asezat la biroul meu. Langa mine statea Simona, o tipa fina, micuta si foarte tanara, usor nedumerita, cred eu, din cauza haosului din redactie. Pana atunci nu o mai vazusem in realitate.Era pentru mine, la fel cum este si pentru voi, un personaj de televiziune. 
         In fine, cu o saptamana in urma toate ziarele vuiau si titrau cu litere de-o schioapa, schimbarea lui Madalin Ionescu din functia de moderator, dar nu era treaba mea, pe mine nu ma afecta cu nimic, profesional vorbind, schimbarea moderatorului, dar sincer nu credeam ca se va intampla asta.
      Hai sa revin! O sa va spun sincer parerea mea despre Simona, fara cuvinte mari, ci doar asa cum  simt eu: este normala, cum rar intalnesti printre vedetele noastre, simpla, dar complicata, fina, sensibila, chiar foarte sensibila, sincera, educata, sufletista, un om de cuvant si nu in ultimul rand un copil, copilul parintilor ei... si fac intentionat un pleonasm. Nu exista zi, sa nu o aud vorbind la telefon cu ei, in special cu tatal ei , locuiesc in Iasi undeva, le cere sfaturi, le povesteste...
     Eeee, stati ca nu ati auzit tot! Sa va fereasca Dumnezeu sa o suparati pe Simona (hahhahaha),cat o vedeti de mica...se supara tare...:) 
     Un lucru e cert, nu e dusmanoasa si ii trece repede :))
     Oricum sunt bucuroasa ca pot lucra cu Simona, e o profesionista, am ce sa invat de la ea! Asa sunt eu norocoasa, sa lucrez numai cu oamnei de la care am numai de invatat!
Multumesc Simona!

Va pup! MM









Un comentariu:

  1. esti o norocoasa mihaela ca ai oportunitatea sa lucrezi intr-o televiziune alaturi de oameni deosebiti si speciali :)

    RăspundețiȘtergere